tirsdag den 18. januar 2011

Et filtet eventyr

Så er mit næste hobbyprojekt sat i søen. Til min seneste uro ledte jeg efter "opskriften" på filtkugler - altså forholdet mellem vand og sæbespåner. Ikke at jeg blev specielt meget klogere, men til gengæld fandt jeg et par fede inspirationskilder til nogle apirerende projekter.

Blandt andet fandt jeg på Pickles.no denne superfede adventskrans, som jo sagtens kan gå for en helårs krans. Og så er jeg HELT sikker på at den vil gøre det rigtig godt både hjemme og i kolonihaven. 

Dertil kommer små guiralander som her eller her til børneværelser eller som pynt i vindueskarmen, og forskellige uro'er som her eller her.

Ja der er masser af gode ideer og anvendelsesmuligheder, så det er bare om at komme i gang med hjemmerulleriet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar